Saturday 18 November 2017

Forex 21 Gjennomgang


Review Besøk site. I har vært en partner promotor tilknyttet Forex21 Jeg bestemte meg for å avslutte partnerskapet på grunn av uprofesjonell behandling fra Forex21. Jeg har vært en partnerpromotor tilknyttet Forex21 Jeg bestemte meg for å avslutte partnerskapet på grunn av unprofessional behandling fra Forex21. Jeg hadde generert noen god mengde salg opptil 200 pluss unntatt mange ventende provisjoner, som hengte Problemet startet da jeg observerte at de ventende provisjonene hang lenger enn vanlig, informerte jeg dem om det og de lovte å sortere det ut Etter en stund ble det sortert ut senere kom mer salg inn og ble akkumulert og ventet igjen som før jeg informerte dem om dette den 27. april 2016 og de sa at kommisjonens godkjenning på kontoen min er blitt endret fra automatisk til manuell fordi jeg hovedsakelig reiste freebie-brukere og hadde en høy Antall duplikater i fortiden, jeg fortalte dem at det ikke er i min makt å bestemme brukerens valg, og det bør ikke gi plass til lang forsinkelse i pro cessing refereed salg Selv etter deres svar ingenting var fortsatt gjort Uker passert og går til måneden ingenting ble gjort. Dette gjorde meg bekymret og redd, så jeg sendte flere e-poster på dette problemet til dem og fikk ikke noe svar Whn de er online på Skype jeg ringte og det ble ikke plukket senere 24. august 2016 sendte jeg en melding til dem på Skype og informerte dem om det samme spørsmålet og spurte om partnerskapskonto kan lukkes og mine ventende og utestående provisjoner betalt til meg på grunn av behandlingen jeg fikk fra dem. Da fikk jeg en melding fra dem at jeg oversvømmet e-posten deres og skype med spam. Det var ikke før jeg nådde minimumsutbetalingen før provisjonene mine kunne betales til meg. Jeg forklarte at jeg ikke spammede, men heller som et resultat av stillheten går til måneder måtte jeg sende flere forespørsler om å få publikum Som svar gjorde han uheldig uttalelser mot meg - ringte meg en historieforteller og alt det Da sa han at kontoen min skulle være stengt og hvis det er noen kommisjoner Sion venter, vil det bli utbetalt til meg samme dag. Få minutter senere skrev han til meg at min utbetalingsbeløp ikke ble nådd på min konto. Derfor kan han ikke lukke kontoen min ellers vil kommisjonen gå tapt, men i stedet forandret status for kontoen min fra aktiv til ventende jeg fant dette forvirrende og sendte en e-post for å få mer forståelse for følgende.1 Siden kontoen er i ventende modus, vil den deaktivere henvisninger. Han reagerte at kontoen er deaktivert, ikke i ventende modus Henvisninger vil fortsatt bli talt Dette er forskjellig fra det han sa tidligere.2 Jeg la merke til at jeg ikke lenger kunne få tilgang til tilknyttede panel. Er dette på grunn av kontostatusen i ventende modus. Han svarte at etter min forespørsel deaktiverte de kontoen CP panelet er bare tilgjengelig for aktive tilknyttede kontoer. Dette betyr at jeg ikke vil kunne spore salg og henvisninger.3 På grunn av uforutsette omstendigheter kan jeg trekke tilbake det som er ventet og utestående, og lukk kontoen. Han reser ponded at provisjoner automatisk utbetales når min tilbaketrekningsgrense er nådd. Ovennevnte svar viste tydelig at jeg var i en seriøs løsning. I motsetning til det ovenfor, stoppet jeg aldri med å markedsføre eller markedsføre sine produkter til dato siden de sa at mine refferals fortsatt vil telle og jeg må nå min utbetaling selv om jeg hadde ønsket å gå ut av partnerskapet. Uker senere kunne jeg ikke spore salg og henvisninger igjen siden jeg ikke hadde tilgang til affiliate-panelet. Jeg ba om å aktivere kontoen min for å få meg til å spore salget mitt, men ingen respons Siden det ikke var noe svar jeg ba om å vite fra dem, var min salgsprestasjon og ikke noe svar jeg prøvde å ringe og ringe og ingen velger telefonen jeg begynte å tenke på å vurdere rådgivning om juridisk assistanse eller annen regulatorisk assistanse Jeg sendte direkte meldinger på deres facebook-side og forum og ingen svarer. Den bevisste stillheten ser ut til å se ut som de har gjort unna med mine provisjoner, med mindre jeg er feil. Det forventes at et firma som For ex21 burde ikke fungere slik at kunder og samarbeidspartnere skal få publikum til enhver tid. Jun 23, 2008 - Ingen vurdering Jeg er virkelig overrasket over å høre folk si at deres Griffin 3 0 Ultimate jobbet Siden jeg kjøpte min, har den aldri hatt noen handler på ALLLLL Jeg har også møtt de samme problemene som Ingen svar eller Veldig Sakte svar på støttebehov Har noen noen gang fått støtte gjennom deres Yahoo Messenger Cos de er alltid frakoblet For øyeblikket er spørsmålet mitt med Scamming Investigation Panel bcos det vært måneder siden jeg kjøpte det og det tok aldri noen handel De har sagt at de ville fikse det og ga meg Griffin 3 0 Ultimate som endte opp på samme måte som jeg ikke brukte forretninger jeg bruker for å ha høy respekt for sine produkter, men nå er jeg 90 usikker. Mye bedre enn forrige 3 0-versjon Et veldig godt system, HVIS du følger reglene. Denne anmeldelsen er for ProFX 4 0 manuell handelssystem. Jeg er deltidsforexforhandler med flere års erfaring. Jeg kjøpte dette systemet direkte fra nettstedet. Handelsregelen s er enkle Vent på at en pil vises mellom klokka 0900 - 1800 GMT på 30-minutters tidsramme Malen viser tydelig handelstidene hver dag for å unngå å handle i feil tid Når en pil maler, må du kontrollere utviklingen av 4-timers tidsramme Hvis trenden på 4-timers diagrammet stemmer overens med den nåværende pilen på 30-minutters tidsramme, kan du legge inn en handel. Som med ethvert handelssystem, vær forsiktig med å inngå handler rundt tider med store nyhetsbrev På Forex21 nettstedet kan du laste ned en GRATIS nyhetskalender kalt FX Pulse 4 0 som støtter elleve språk og kan tilpasses til diagrammet. Utgangsreglene for ProFX 4 0 er enkle, med et eksempel gitt i PDF-håndboken. De fleste dårlige handler kan avsluttes før du treffer stoppet ditt, hvis du følger reglene Systemet fungerer best med store par som GBP eller EUR USD, men er absolutt ikke begrenset til bare et par par. Jeg har for øyeblikket systemet lastet inn i fire diagrammer. systemet maler IKKE på a ryggene, men du vil bare se den nyeste OPP og NED-pilen på diagrammet. Ekspertrådgiveren som følger med systemet, har en bakre stoppparameter hvis du ønsker å bruke en jeg foretrekker å ikke bruke et stopp. Min suksess ved hjelp av dette systemet har vært veldig bra Nøkkelen til noe godt forex trading system er å risikere ikke mer enn 3 av kontoen din på hver handel Personlig vil jeg foreslå at du risikerer ikke mer enn 2 Hvis du holder risikoen lav, kan du tåle nedtrekk av en få tap uten å blåse din konto Leveraging er DEVIL og det er fallet av mange handelsfolk. En næringsdrivende kan bli over-sikker når flere handler på rad er vinnere, men så miste alt tilbake med bare en tapt handel når risikoen er satt for høyt. ProFX 4 0 har en PROBLEM Risikoen for systemet kan settes under Inputs-fanen ved hjelp av en fast masseformat ELLER ved å bruke en prosentandel. Dessverre fungerer prosentandelsinnstillingen ikke. Jeg kontaktet Andrew om denne feilen og han ble enige om at prosentrisikoinnstillingen er Fungerer ikke riktig Andrew sa at han ville fikse problemet i nær fremtid. Jeg fjernet en stjerne på grunn av dette problemet Etter at det er løst, vil jeg returnere her og legge inn en oppdatering til min anmeldelse. Prisen er riktig for systemet - bare 149 Det er en 7-dagers tilbakebetalingspolicy hvis du ikke liker det. Jeg har testet mange forex trading systemer gjennom årene, både gratis og betalt, og ProFX 4 0 er en av de beste jeg bekrefter at jeg prøvde den gamle 3 0 versjonen, men fikk en tilbakebetaling. 4 0-versjonen har flere endringer og er et mye bedre handelssystem med en renere mal. Enkel er best når det gjelder trading. Tripoli, Libysk-Jamahiriya. Veldig dårlig kundeservice jeg sendte til Mr Andrew en e-post som spør ham om de aksepterer Skrill-betaling som jeg ikke kan betale med PayPal, svarte han om noen timer. Dette er greit på dette tidspunktet. Men etter at de mottok betalingen, venter jeg på 2 dager og ikke svarer fra dem. Snakk med dem på nettet på Skype , de er også online, men ingen svar i det hele tatt Sende dem e-post, igjen ingen respons e Etter 9. dag sendte jeg dem skype-beskjed for å fortelle dem at jeg vil skrive en dårlig anmeldelse for dem på FPA, da fikk jeg svaret om få timer. I følge min dårlige erfaring har jeg ingen tillit til å bruke EA eller stole på deres kundeservice i tilfelle hvis jeg trenger deres presserende hjelp under min live trading Dette gjør meg til å be om tilbakebetaling av meg hva jeg har betalt, de fortalte meg Skrill-betalinger kan ikke refunderes. Alle bevis er tilgjengelig, er det noen som vil se de. Jeg tror de er ikke pålitelige i det hele tatt, veldig dårlig kundeservice som du ikke kan stole på, og som jeg la merke til at mange av handelsmenn her ikke er glade i det hele tatt, wounder jeg hvordan de fikk 3 5 5 stjerner. Du kan aldri elske martingales Som med de fleste martingales , det gir gode resultater til det ikke gjør det, og når det ikke gjør det, har det en konto Ran i to måneder og var oppe 37 Cad nyheter kom ut og tok det ut og mer jeg tror over alt det vil miste penger. Jeg hadde en god opplevelse med den forrige versjonen av deres profx manuelle system Venter på det automatiserte verset ion. Etter rebranding ble de mer solid - imho, spesielt med deres produktlinje av automatiserte og halvautomatiserte systemer. Jeg kjøpte Shark 7 etter gjennomgang av produktet og ble sugget inn av fortjenesten eller pengene tilbake-garantien. Etter å ha brukt systemet har jeg lagt merke til det er langt mindre produktivt enn andre systemer jeg har brukt og gjort få handler de fleste av dem knapt bryter selv jeg uttrykte min misnøye med resultatene til støtten en salgsemail gitt på nettstedet og fortsatt har ennå ikke mottatt svar På dette punktet bare jeg vil ha tilbakebetaling og jeg har sendt dem 5 ganger i de siste to ukene uten svar Jeg nekter å bli duped, så jeg vil finne en måte å gjenopprette det jeg investerte i deres trading software. EA Shark har gjort ingenting, men mister meg penger, når det opererer konstant ned på grunn av lisensgjenkjenningsproblemer med EA-programvaren, kundeservice ingen hjelp alt de kan si er omstart Ingenting annet enn å miste og breakeven handler Det har ennå ikke gjort en vinnende handel. Få widget-kode. rex Anmeldelser og Ratings. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utdanning og Community Forums. Forex Kalender og Tools. Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. PipHunter EA Oversikt Traded Par Valuta par EURUSD Timeframe M5 Kostnad 146 Lisensiering 1 live konto, NFA FIFO Støtte ukjent, tilbakebetalingstid 60 dager, PipHunter EA Nettstedstrategi PipHunter EA handelsstil er ikke kjent som ennå Vi skal revidere denne strategien når vi finner ut at PerformanceHere er en konto, men mer. DragonCell Forex EA-oversikt Traded Pairs EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF Timeframe H1 Kostnad 129 Lisensiering 1 Live-konto, NFA FIFO-støtte Ukjent, Refusjonstid 60 dager, DragonCell Forex EA Nettstedstrategi DragonCell Forex EA-strategi er ukjent fra og med. Vi skal revidere dette når det er bestemt Performance. The more. Arteon Robot Oversikt Traded Pairs EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD EURGBP Tidsramme M15 Kostnad 149 Lisensiering 1 live konto, NFA FIFO Støtte ukjent, Refusjonstid 60 dager, Arteon Robot Website Strategy Arteon Robot strategi er ikke kjent Vi skal oppdatere denne utdrag når vi finne ut mer Performa more. August Forex Golem v2 Oversikt Traded Pairs EURUSD Tidsramme M1 Kostnad 180 Lisensiering 1 live konto, NFA FIFO Støtte ukjent, tilbakebetalingstid 60 dager, august Forex Golem v2 Nettstedstrategi August Forex Golem v2 handelsstil er ukjent fra og med Vi skal oppdatere dette når vi finner ut at PerformanceNot er virkelig mer. Richeith Forex EA Oversikt Traded Pairs EURUSD, AUDUSD, GBPUSD Tidsramme H1 Kostnad 99 Lisensiering 1 Live-konto, NFA FIFO Støtte Ukjent, Refusjonstid 60 dager, Richeith Forex EA Nettstedsstrategi Richeith Forex EA-handelsstil er ikke kjent Jeg skal revidere denne strategien når vi finner det ut PerformanceNot r more. Einstein Trader Oversikt Traded Par EURUSD, GBPUSD, USDJPY Timefram e M1 Kostnad 497 Lisensiering 1 live konto, NFA FIFO Støtte ukjent, tilbakebetalingstid 60 dager, Einstein Trader Nettstedsstrategi Einstein Trader strategi kan ikke fastslås Jeg skal revidere denne utdrag når vi finner ut PerformanceNot ekte venn more. Forex Flex EA Review 314 Kommentarer Skrevet av Joe Stevens 16. januar 2017 under Utvalgte Forex Robots. Hotteste EA På Markedet Nå 75 Av Kupong Kode FLEX75OFF Forex Flex EA er en ekstremt fleksibel derav navnet forex robot i stand til mange kraftige ting. Det kommer forhåndsbelastet med 8 unike strategier som du kan bytte til innen EA med bare et museklik Det er i utgangspunktet å ha 8 EAer i en. De viktigste strategiene som kalles Default er en veldig interessant hybrid av grid og trend more. Trading Style Grid Scalping Tidsramme M15 Valuta Par GBPUSD Prissetting Gullversjon 1 Konto 229 99 Diamantversjon 2 Konto 439 99 Konto Begrenset Ja Handelsfrekvens 5-10 per ukeFjern om du skal prøve Forex Fury at du er fullt under og hvordan systemet fungerer før du kjører det, anbefaler jeg alltid å bruke tilbakebetalingstiden til å teste det mer. Forex Hacked Pro er et nytt medlemskapsalternativ som gir deg tilgang til ikke bare deres svært vellykkede originale EA, men også deres helt nye Pro EA som vel Så med Pro-medlemskapet får du to svært lønnsomme forex-roboter til å handle på to separate live-kontoer og ubegrensede demoer. Du kan kjøpe Pro-pakken rett opp til 329 99 eller oppgradere en eksisterende grunnleggende konto for 130 Pro Pro. Trafikkoversiktoversikt Traded Par Any Timeframe Eventuelle kostnader 247 Lisensiering 1 Live-konto, NFA FIFO Støtte ukjent, Refusjonstid 60 dager, TriStar Trader Nettstedstrategi Strategien til TriStar Trader er ukjent når vi finner ut at dette vil bli fylt ut PerformanceNot reelle leverandørresultater TriStar Trader, det sas more. Universe FX Robot Oversikt Traded Pairs EURUSD GBPUSD Tidsramme M1 Kostnad 129 Lisensiering 1 Live-konto, NFA FIFO Støtte Ukjent, Tilbakebetalingstid 60 dager, Universe FX Robot Web site Strategi Universe FX Robot trading stil er ukjent fra og med Vi skal endre denne beskrivelsen når det er bestemt Performance more. FXDiverse Oversikt Traded Par Valuta par Mange Timeplan Timeframe M30 Kostnad 235 ett år eller 275 ubegrenset Lisensiering 1 live konto, NFA FIFO Støtte ukjent, tilbakebetalingstid 60 dager, FXDiverse Nettstedstrategi FXDiverse trading stil er ukjent Jeg vil endre denne beskrivelsen når vi finner ut mer Performance. This oppføring er reservert for vår offisielle gjennomgang av Forex Steam Dette er et forex produkt som selges på mest sannsynlig Clickbank eller Plimus for en TBA-pris De vil mest sannsynlig tilby en tilbakebetalingspolitikk på 60 dager uten spørsmål om pengene tilbake hvis du skal prøve noen forex-robot og forex-system som du forstår fullt ut hvordan systemet fungerer før du kjører det, lever jeg alltid mer. CovertFX OversiktTraded Pairs EURUSD, GBPUSD, AUDUSD, GBPJPY, USDJPY, EURAUD, GBPAUD, NZDUSD, AUDUSD, XAUUSD, Timeframe M5, Kostnad 347, Lisensiering 1 Live-konto, NFA F IFO-støtte ukjent, tilbakebetalingstid 60 dager, CovertFX Nettstedstrategi Strategien til CovertFX er ukjent på dette tidspunktet, når vi lærer hva det er, vil dette bli lagt til. FXCharger Oversikt Traded Pairs EURUSD, AUDUSD Timeframe H1 Kostnad 219 eller 259 Avansert lisens 1 live konto, NFA FIFO støtte ukjent, tilbakebetalingstid 60 dager, FXCharger Website Strategy Strategien til FXCharger er ukjent på dette tidspunktet, når vi finner ut at dette vil bli endret PerformanceHere er en konto, men jeg mer. Hvis du leter etter flere anmeldelser fra andre kilder, sjekk. Tick Data Home. Uncedcedented backtest accuracy.99 Modeling Quality. Why Tick Data. Metatrader 4 backtesting bruker priser som er tilfeldig generert fra bar data Ved en prosess av interpolering, bruker den bar pris data sammen med tik telle for å generere prisene for hver stolpe slik at de starter ved baren åpen pris, berør baren høy og lav, slutt til den lukkede prisen. Hvis en stilling har både sin SL og dens TP innenfor et prisklasse for baren, er det sa mynt kast om det vil treffe stopptap eller ta fortjeneste. Med Tick Data Suite er faktisk prisen ticks brukt. Ingenting er igjen til sjanse. Din backtest vil bruke prisene som var historisk handlet og registrert kryss ved tick, ofte mer enn en gang per second. Accurate trading simulering.

No comments:

Post a Comment