Sunday 26 November 2017

Ava Forex Trading


AvaTrade Review 2017 AvaTrade Video gjennomgang AvaTrade er en av pionerene i online Forex trading. Hvis du vet Forex, så sannsynligvis vet du AvaTrade. Tidligere kjent som AvaFX styrer denne megleren handelsvolumer på over 60 milliarder per måned. Hvis det er erfaring og et godt omdømme du er ute etter, så kan dette godt være megleren for deg. Med en virkelig global tilstedeværelse og hovedkontor i Dublin har Ava kontorer over hele verden, inkludert Paris, Milano, Tokyo og Sydney. Deres kundeservice er enestående med 24-timers flerspråklige hjelpebord. AvaTrade tilbyr kunder langt mer enn bare Forex 8211 sine instrumenter som overskrider 200 i antall, dekker varer, indekser og aksjer, og de kan skryte av noen av de mest konkurransedyktige sprekkene rundt. Ava er regulert for å tilby handel over hele Europa, Australia, Japan og De Britiske Jomfruøyene. Les pålitelighetsrapporten for å lære mer om sikkerhetsinfrastrukturen til Ava. FX Empire8217s Utmerkelser mottatt AvaTrade har FXEmpire8217s Best Broker Award. Handelsplattformer Traders hos Ava kan vurdere seg selv bortskjemt for valg, med et utvalg av åtte handelsplattformer å velge mellom. Inkluder automatiserte handelssystemer som Ayondo, Currensee, MirrorTrader og ZuluTrade. AvaTrades auto-trading programvare tillater også handelsfolk å etterligne handelen til erfarne handelsmenn, selv om handelsstasjonen er uovervåket. Ava Trade nyeste handelsplattform som kombinerer fleksibiliteten og kraften til FX Options med FX Spot-utleiehandlere maksimerer avkastningen En fullt tilpassbar proprietær handelsplattform som har avansert kartlegging matet med flere live-nyheter. Skreddersydd spesielt for Mac-maskiner, gir denne handelsplattformen handelsmenn tilgang til alle de store markedene mens de opererer på den raskeste utførelsestiden. Industriens standard plattform for Forex markedet. Utstyrt med et komplett spekter av verktøy, er MT4 selv fleksibel nok til å la nybegynnere betjene den. De fullstendige mobile handelsplattformene gir kraften til AvaTrader og MT4 rett inn i håndflaten. Med MT4 Floating Spread-plattformen får handlende alle kraften til MT4-plattformen, med den ekstra fordelen av lave spreads hentet direkte fra interbankmarkedet. Den nettbaserte handelsplattformen gjør det mulig for handelsmenn å dra nytte av internett uten å være bundet til en hjemmedatamaskin. Andre funksjoner Ava har et dypt ressursnivå som inkluderer: Fundamental og teknisk analyse Nyhetsmatinger og lydkommentarer Realtidskart Markedsanalyse Med disse tilleggstjenestene har handlende nå mer ledig tid til å konsentrere seg om sine handelsaktiviteter enn å bruke tid på å jakte ut oppdatert informasjon om markedet. Typer av handelskonto AvaTrade har to hovedkonto typer. Den ene er en ekte konto og den andre en demo-konto. Demokontoen inneholder 100 000 virtuelle midler og er en utmerket måte for deg å teste stasjonen, ikke bare Forex markedet, men også AVA. Den virkelige kontoen er delt inn i Silver, Gold, Platinum og Ava Select som gir deg ulike handelsfordeler. Se på bildet nedenfor. CommissionSpreads I tråd med industristandarden tar AvaTrade ingen provisjoner. Klienter er imidlertid ansvarlige for et lite spredning som kan variere fra 3 til 7 pips. Kundeservice Med hensyn til kundesupport har AvaTrade et av de mest omfattende supportsystemene rundt. Deres nettsted støtter flere språk, inkludert: Traders kan nå ut til AvaTrade ved hjelp av følgende metoder: Live Chat Email ved å fylle ut kontaktskjemaet på nettstedet Telefon (over 30 lokale numre i ulike land for å ringe) Pålitelighet AvaTrade er klar over hvor viktig det er er å ha flere kanaler for handelskontofinansiering gjort tilgjengelig for sine kunder. Som en slik handel kan nå finansiere sine handelsregnskap gjennom: Bortsett fra de ovennevnte metodene, har handlende også mulighet til å bruke et AvaTrade debetkort som bidrar til å øke hastigheten på tilbaketrekningstidspunktet. For å gjenoppta, inkluderer noen av de største fordelene ved å håndtere AvaTrade: Attraktiv kampanjer og bonuser som tilbys omfattende utdanningsressurser som omhandler en pålitelig og pålitelig meglerfri demo-konto. Fullt utvalg av handelsverktøy. Lavt minimumsinnskudd på 100 lavspreadmarkedanalyser som gir flere valg av Handelsplattformer Stabile og pålitelige handelsplattformer Det er vanskelig å finne noen negative her, selvfølgelig er vi alltid på utkikk. Konklusjon AvaTrade er i en liten gruppe av ledende Forex meglere som har valgt åpenhet og tillit over triks. Når du handler med Ava, vil sikkerhet være det siste i tankene dine. Ava er regulert over hele verden og er godt kapitalisert til å dekke bransjer stort og lite. Deres utvalg av eiendeler og plattformer er uovertruffen andre steder i markedet. FX Empire - Selskapet, ansatte, datterselskaper og tilknyttede selskaper, er ikke ansvarlige, og skal heller ikke holdes ansvarlige for eventuelle tap eller skader som følge av at de er stolt av informasjonen på denne nettsiden. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis oppgitt i sanntid, og det er ikke nødvendigvis nøyaktig. FX Empire kan motta kompensasjon fra selskapene som finnes på nettverket. Alle priser her er gitt av markeds beslutningstakere og ikke ved utveksling. Som sådan kan prisene ikke være nøyaktige, og de kan avvike fra den faktiske markedsprisen. FX Empire har intet ansvar for eventuelle handelsstap som du måtte pådra deg som et resultat av å bruke data i FX Empire. Fortsett å FxempireAvaTrade (AvaFx) gjennomgang Besøk nettstedet Live diskusjon Bli med i live diskusjon av AvaTrade (AvaFx) på vårt forum AvaTrade (AvaFx) profil levert av Desmond McNulty, 22. april 2013 Ava ble lansert i 2006 og tilbyr online Forex trading. Siden da har det utvidet seg til å tilby CFD-handel på varer, aksjer, indekser, obligasjoner. Det er en av verdens mest populære meglere, med over 200 000 registrerte kunder og en årlig omsetning på mer enn 400 milliarder i 2012. Nye funksjoner for lanseringen av AvaTrade inkluderer: Ny forsterker forbedret nettside ved hjelp av de nyeste teknologibaserte ETFene (Exchange-Traded Funds) lagt til Avarsquos utvalg av 200 instrumenter Mac-kompatibel Ava MetaTrader 4 tilgjengelig for første gang MetaTrader 4 tilgjengelig som fullverdig webtrader og smartphone app Nye treningsvideoer og gratis online trading kurs Første CFD-megler for å introdusere segregerte kundebeholdningskontoer Avatrade lukket min handelskonto og informert meg om at jeg ikke ville bli verifisert fordi jeg bor i Quebec: Jeg ble da nektet av fortjenesten jeg gjorde, men ble fortalt det om at hvis jeg hadde gjort tap, ville mine balanseavdrag bli betalt til meg. Hvis Avatrade egentlig ikke vil bedrive handelsmenn, burde det ha nektet dem rett ved registreringspunktet når Quebec er kommet inn på nettregistreringsskjemaet. 2016-03-01 1Star Avatrade lukkede handelen min mens jeg tjente noe fortjeneste, de refunderte mitt innskudd, men ingen fortjeneste. Jeg vil ikke anbefale i det hele tatt AVATRADE ER EN SCAM, hjelper dine hardt opptjente penger ved å unngå avatrade Svar fra AvaTrade sendt 1 mai 2016: Dette var et uheldig problem som ble sortert med klienten. Klienten mottok alle sine midler. På grunn av regelverket kan AvaTrade ikke akseptere kunder fra Quebec. Kunder som hadde kontoer fra Quebec, mottok alle sine midler og kontoer ble stengt for å overholde tilsynsmyndighetene. Merk: AvaTrade er en regulert megler som følger de strengeste retningslinjene og følger kjerneverdier av integritet og god kundeserviceRichard. Sør-Afrika. Torsdag 23. februar 2017 fikk jeg en bonus fra deres ----- kampanje, og det betalte seg definitivt, jeg startet med 150 innskudd, og jeg overgikk 1000 ikke lenge siden. Emma, ​​kontosjefen min, er veldig flott. Hun kjenner virkelig sine ting, og hjalp meg og guidet meg hele tiden. Hvis du handler med avatrade, spør Emma onsdag 22. februar 2017 Som en erfaren handelsmann, vil jeg anbefale til alle som liker å handle forex eller CFD, for å se på Avatrade. Det er et godt og pålitelig selskap, med anstendig sprer og relativt god service. Jeg vet ikke hvorfor det ikke er rangert høyt i meglerlistene, men jeg tror alt i alt er et underappreciated selskap. Rembrandt Gicole. New Zealand. Handelskonto 2XXXXX7 Mandag 11. april 2016 Jeg har handlet med Ava trader før. Jeg var glad for å tape rundt 40.000 NZ dollar. Jeg trodde det var rettferdig siden jeg ikke var veldig god på onlinemarkedet. Deretter begynte feilaktige kart og avvik på skjermen min å vises. Ting la ikke opp. Jeg var litt av en gambler, og jeg soldater likevel med mistanke. Da jeg begynte å lese andre handelsmenn at de faktisk vant og de ikke betalte. Det er tydelig en svindel. Så telle meg inn som en av dere som klager over Ava-handel. Hvis du mister deg løs, hvis du vinner du fortsatt løs. Det er en svindel da. Hva med en tilbakebetaling der hvis du ikke bryr deg om Ava-handel. Skål for det. Søndag 6 mars 2016 lukk Avatrade min handels konto og informerte meg om at jeg ikke ville bli verifisert fordi jeg bor i Quebec: Jeg ble da nektet fortjenesten jeg gjorde, men ble fortalt at hvis jeg hadde gjort tap, tap ville bli betalt til meg. Hvis Avatrade egentlig ikke vil bedrive handelsmenn, burde det ha nektet dem rett ved registreringspunktet når Quebec er kommet inn på nettregistreringsskjemaet. AVATRADE ER SCAM, hjelper dine hardt opptjente penger ved å unngå avatrade AvaTrade. Irland. Handelskonto. X. Fredag ​​20. november 2015 Jeg er en AvaTrade-representant, og vil gjerne hjelpe deg med eventuelle problemer som kan komme opp. Dine tanker og meninger er viktige for oss. Det er vår høyeste prioritet å være rettferdig mot våre forhandlere i tilfeller som du har beskrevet ovenfor. AvaTrade er forpliktet til å yte støtte av den beste personlig service og kompromissløs integritet. For ytterligere informasjon eller hjelp, er du velkommen til å kontakte meg direkte på feedbackavatrade. Kavita. De forente arabiske emirater. Handelskonto 2XXXXX9 Fredag ​​23. oktober 2015 Hei alle, jeg sliter med Avafx siden lenge, men pengene mine er fast i plattformen dermed med dem. AMAR er kontoansvarlig, og han er bare interessert i alle innskuddene til kontoen. 1. Dårlig kundesupport 2. Ingen teknisk analyse eller veiledning gitt 3. Forsinkelser i innskudd overføring til konto som skaper panikk og du må sikke på høyere nivåer. 4. Selv om de lover deg handel anbefalinger, forlater de deg til å handle på egen hånd og pådra seg tap. 5. Hva handler om handel er. AVA praksis handlekurv hva betyr at de har å gjøre med deg (deres klient, tjene penger på ryggen din, og det eneste målet er at du spiser dem mer med pengene dine. Vennligst lagre dine hardt opptjente penger og ikke handle med avafx. Rafat darwish. Jordan. Handelskonto 6XXXXX4 Søndag 1. mars 2015 de aproved meg som fullstendig kompromitterte da etter først despoit de bare blokkerte meg og hevder at jeg aldri har vært paorved og hovedmanegeren aproved meg var arabisk avdeling mr amar, men han lurte meg og tok pengene mine onsdag 14. august 2013 Opplevelsen hvor ok fikk pengene mine, men de redrew alle slags utgifter. Skrevet til fxvalutahandel og fikk dem til å kontakte Ava. Ikke den beste megleren jeg har prøvd. Yuri. Russland. Handelskonto 5XXXXX9 Onsdag , 8. mai 2013 Jeg har sendt dem 1000USD betaling, de har akseptert den, men har ikke lagt den til på kontoen min. De sa at dette er et innskudd fra tredjepart (selv om jeg brukte navnet mitt mens jeg sendte). Så jeg mistet alle pengene umiddelbart . Diwakar. Nepal. Trad ing konto 5XXXXX3 søndag 10. mars 2013 min kjære alle venner, jeg heter Diwakar Dhungel, og jeg har en live konto med avafx. Jeg har fortjent profitt rundt usd178000 med dem, men de ga meg ikke alt booket gevinstbeløp, de døde usd 110000 amoun fra min trading platfrom fra seg selv, da jeg spurte teammedlem om dette sa de meg at handelen ikke var i henhold til vilkårene og betingelsene, så min venn plzz var borte fra dem, jeg tror de er fusk mye og mange investorer. hvis du har bestilt mer profitt så vil de ikke gi deg jeg vil klage dem, men vet ikke hvor jeg skal sende klagen min. og jeg har også råd til finansadvokaten, og jeg skal kjempe mot dem på retten veldig snart så pass opp for dem, jeg har alt bevis på dette, og jeg kan vise til alle hvor som helst når som helst, jeg tror at de har blokkert andre fond også så pass opp. MIC. BS AS. Handelskonto 21 Torsdag 13. desember 2012Det er mange valutamarkedsmeglere å velge mellom, og de kommer i mange forskjellige størrelser og konfigurasjoner. Større isn8217t er nødvendigvis bedre, og Ava FX er en beskjeden størrelse megler som bringer mye fleksibilitet og forskjellige funksjoner til bordet. Er Ava FX den riktige forexmegleren for deg, men For å få en bedre ide om hvorvidt du skal handle med Ava FX, sjekk ut vår omfattende gjennomgang nedenfor. Om Ava FX Med hensyn til levetid har Ava FX ikke vært i lang tid. Den ble grunnlagt i 2006, men har allerede klart å sikre over 100 000 kunder i sin korte historie. Ava FX er innlemmet i Irland, og virksomheten går rundt sin unike programvare, Metatrader 4. Selv om Ava FX er liten sammenlignet med mange andre valutamarkedsmeglere, blir dets rykte forsterket av det faktum at det støttes av en stor finansinstitusjon . At finansinstitusjonen har fått en vurdering av 8220A8221 av et S 038 P-tilknyttet vurderingsbureau. Ava FX doesn8217t har et stort antall grener spredt over hele kloden. I stedet består den av to grunnleggende enheter: Ava-konsernet og Ava Capital Markets Ltd. Selvfølgelig er plasseringen ikke primært bekymret når det gjelder handel på valutamarkedet online, og Ava FX utgjør sin lille størrelse ved å tilby et høyt nivå av kundeservice og support. Nøkkelregistreringer I motsetning til mange av de beste forexmeglerne som driver forretninger i dag, ser Ava FX ikke ut til å ha et stort antall nøkkelregistreringer. I stedet er det oppført som 8220compliant8221 med direktivet om finansielle instrumenter, eller MiFiD, og ​​er regulert av den irske finansregulatoren. Kontaktinformasjon på et øyeblikk Hvis du velger å registrere deg hos Ava FX for å utføre forex trading, må du beholde all relevant kontaktinformasjon. På den måten, hvis et problem oppstår, vil du raskt og enkelt få den hjelpen du trenger. Grunnleggende kontaktinformasjon for Ava FX er som følger: Tollfrit Telefonnummer: 1 (888) 541-3720 Lokalt Telefonnummer: 1 (212) 941-9609 Faksnummer: 1 (646) 335-0333 Handelsdisk: Tradingavafx Email Support : customeravafx Online SupportLive Chat: avafxsupportOnline Vital Trading Informasjon Om Ava FX Trading på Ava FX senterer rundt sin tilpassede handelsplattform, AvaTrader. Som mange andre online valutaprogrammer har Ava FX8217s AvaTrader et brukervennlig grensesnitt og er gratis for dagens Ava FX-kunder å laste ned og bruke. Live streaming priser tillater handelsmenn å raskt og enkelt gjøre de trekkene de trenger å gjøre. Flere regneark kan åpnes samtidig, noe som øker brukervennligheten og fleksibiliteten til AvaTrader-programmet. One-click trading, lettlestede diagrammer, enkle lister for åpne stillinger og bestillinger, brukervennlige handelstakstabeller 8211 og mange andre flotte funksjoner 8211 er alle tilgjengelige på AvaTrader-plattformen. Ava FX tilbyr også mobil handel til de som ønsker å forvalte sine utenlandske handler via mobiltelefonen eller annen mobil enhet. Der8217s mer til Ava FX enn programvaren, og derfor ser vi nærmere på flere viktige egenskaper ved tjenesten nedenfor. Minimum innskudd Beløp 100, Ava FX har en av de høyeste minimum innskudd beløp blant topp valutamarkedet meglere. Likevel er det mer enn nok til å få ballen til å rulle, og disse midlene vil bli brukt i kort rekkefølge for å engasjere seg i valutahandel. Kontooppsett Ved å søke på nettet kan du sette opp en konto med Ava FX på relativt kort tid. Søknaden tar vanligvis bare tre til fem minutter å fullføre. Derfra tar det et par dager å få søknaden din godkjent. En e-post sendes når kontoen din er satt og klar til å gå til et innledende innskudd, er selvsagt nødvendig. Demokontoer I opptil 21 dager kan du registrere deg for en gratis praksiskonto med Ava FX. Med din gratis konto får du en balanse på 100 000 i falsk valuta, slik at du kan få en reell følelse av hvordan Ava FX og AvaTrader-programvaren fungerer. For best mulig resultat anbefales handelsmenn å bruke sin praksisregnskap for hele prøveperioden for å se hvordan svingninger og andre hendelser påvirker deres posisjoner. Håndteringsdisk Det er ingen uttrykksfulle eller underforståtte garantier eller løfter som Ava FX har gjort for å håndtere kontor og handel mot sine kunder. Derfor anbefales handelsmenn å delta på egen risiko. Men dette rådet gjelder for alle valutamarkedsmeglere og på ingen måte tyder på at Ava FX er dårligere. Utnyttelsesgrenser Hensynsrammer på opptil 200: 1, eller opptil 200 ganger dagens egenkapital verdi, er par for kurset med Ava FX. Med en 500 innskudd, kan du åpne handler på opptil 100 000 med denne megleren. Trailing Stopp Ava FX støtter bruken av bakstopp, og de er enkle å sette opp ved hjelp av AvaTrader. På en eksisterende handel må handelsfolk bare redigere alternativet bakoverstopp i vinduet 8220Open Positions8221. Ellers trenger du bare å legge inn en stoppordre, klikk på alternativet 8220Trailing Stop8221 og angi antall pips fra høy eller lav som du ønsker. Handelsspread Under normale markedsforhold tilbyr Ava FX spredninger på tre til fire pips på store valutakombinasjoner. For eksempel er spredningen for EURUSD typisk tre pips, spredningen for USDCAD er typisk fem pips. Bunnlinjen Til tross for den beskjedne størrelsen, gir Ava FX mange fordeler og funksjoner til bordet for handelsmenn som velger å registrere seg. Mangelen på garantier med hensyn til handel mot sine kunder og manglende akkreditering hos store tilsynsorganer kan imidlertid føre til bekymringer for mange forhandlere. Til slutt kan Ava FX vise seg å være et klokt valg for de som bare kommer inn i forex trading, men kan ikke være så attraktivt for mer erfarne handelsmenn. Sponsede tilbud 16 Kommentarer til 8220AVA FX8221 Hvor trygge våre innskudd hos Ava Iam i Saudi-Arabia hvor mye tid det tar å overføre penger fra Ava-handelskonto til min konto i Saudi-Arabia og hvor mye kostnader for Ava eller banker, gi meg beskjed om hele porøsiteten . hva er det laveste beløpet som skal begynne med og hva er innskuddet for toppspreads. Topp service, generelt er en god megler AVA ikke et pålitelig selskap, og det er ikke sikkert at pengene dine er på plass. Vanligvis holder de mer enn en uke for å overføre penger fra kontoen din når den belastes fra øyeblikkelig. Det samme når de får penger, vil de kreditere kontoen din veldig sent. Hva handler om handel, AVA-praksishåndteringsdisken, hva betyr at de har å gjøre med deg (deres klient, tjene penger på ryggen, og det eneste målet er at du gir dem mer penger med pengene dine. Deres struktur er veldig mistenkelig. Det er AVA Financial Ltd en BVI hold, men noen forfalsket folk fra Isreal og AVA Capital Market, som den eneste biffholderen er AVA økonomisk. Se så på deres økonomiske og se om du kan gå til Isreal for å få pengene dine tilbake fra disse fyrene. Garantien i AVA Capital Market er veldig limoited. Og hvis du er klar til å glemme pengene dine, kan du begynne å håndtere AVA. Håper at disse få linjene vil hjelpe deg. Denne megleren er en av mine favoritter. Infoen du ser ovenfor er gammel. De har mange plattformer, inkludert metatrader Det er irsk og regulert. Jeg er glad i det. Hva er prosessen og skrittene for å åpne en ekte konto i forex, jeg har nettopp mistet 180.000 på AvaFx fordi de h ave lukket kontoen min på grunn av arbitrage, så de hevder. Jeg har straks kontaktet en advokat og vi er ved å uttale saken ved Høyesterett. det vil koste meg mye penger, men jeg kan ikke råd til å tape disse pengene. Hvis du mister penger med AvaFx, eller de lukker kontoen din, send meg en e-post, og jeg vil sende deg detaljene til en god advokat som spesialiserer seg på Forex trading og rettssaker. AvaFX er forferdelig. Når serverne har stengt for noen timer mens oljemarkedet var gal , og de spurte ikke om apologize8230. Når jeg ønsket å trekke tilbake, og de nektet å binde pengene som hevdet at jeg måtte gjøre det på kredittkortet mitt, som var mot det de deklarerte på egen nettside8230. De lovet tilbaketrekningen innen 1 uke, men det tok mer enn 2 uker8230. Sist men ikke minst, og dette er BOMB SHELL: de er den eneste parten jeg nettopp delte kredittkortinfo med, og min kredittkortinformasjon ble stjålet og bare i går 28. januar 2012 en i Du-avdelingen i Dubai brukte den til å stjele tusenvis av Emirati Dirhams fra meg synes AvaFX-staben som har tilgang til slik sensitiv informasjon, ikke troverdig i det hele tatt, spesielt etter flere telefonsamtaler fra dem for å overbevise meg om å handle med dem igjen, med 108217 tusen dollar, og hver gang jeg forteller dem it8217s er ikke tid yet8230. SÅ: MIN RÅD TIL ALLE: ALDRI HANDEL MED AVAFX: DE ER TERRIBLE8230 Når jeg bevise at de var bak svindel på kredittkortet mitt i Dubai, vil jeg saksøke dem STORTID. Hei, Baltazar har all grunn. Ava er ikke et pålitelig selskap, MT4-plattformen doesn8217t fungerer, grafikk er ikke realsable (demonstrable) og mange ganger har du ingen forbindelse, handelstidsavbrudd, ugyldig pris. Når jeg har en dårlig opplevelse med AVA MT4, ble jeg skrevet mye av e-post for en uttale. og tre dager etter at jeg mottok en telefon med unnskyldninger. Så, hvis du ønsker å tape penger, velg AVA Etter en dårlig opplevelse med AVA, ble jeg laget en reell rapport med diagrammer. e-post. 8230. om hvordan kan AVA manipulere markedet. Hvis du vil lese dette, bare gi meg adressen din, og jeg vil sende deg denne rapporten. (Formula17070yahoo). DON, T TRUST IN AVA FX. TAKK Så, AVA MT4-plattformen virker ikke bra: mange, mange meldinger som 8220no-forbindelse8221 8221 ugyldige priser8221 8220trade ut tid8221 og mange flere. Av disse grunnene er diagrammene ikke ekte, mange hull, lysestake som ikke er ekte. Kundesupport0. Så, hvis du trenger problemer, velg AVA. AVA har tekniske problemer med MT4-plattformen. De anerkjenner at plattformen har problemer i denne tiden, fortsetter kunder å miste penger. Så, hvis du vil tape penger, velg AVA. David har all grunn, mt4 plattformen don8217t arbeid. Og kunden suport. etter at du har gjort pengene inni 0. Så AVA er ikke et pålitelig selskap. Takk. Godt å vite dette. AVA FX i Dublin brukte samme svindel da jeg begynte å handle med dem. Du posisjonerer dine handler for å dra nytte av volatilitet, og i stedet for å se gevinster i din AC, finner du at din AC har blitt renset ut. Alt du får på å klage er en million løgner. It8217 er et israelsk selskap, så det er noen som tror på hvorfor de er basert i Dublin når London er et steinkast unna, og en mer prestisjefylt plassering for meglere, ja, London er regulert8230vis poenget mitt. De kan også være basert på Kypros, i det minste på den måten ville du vite at de prøvde å unngå kontroll. Gir Dublin et dårlig navn forhåpentligvis de pakker opp forsterker hjem til et tidspunkt. Ava fx er en flott 8230scaam. Takk. Godt å vite dette. AVA FX i Dublin brukte samme svindel da jeg begynte å handle med dem. Du posisjonerer dine handler for å dra nytte av volatilitet, og i stedet for å se gevinster i din AC, finner du at din AC har blitt renset ut. Alt du får på å klage er en million løgner. It8217 er et israelsk selskap, så det er noen som tror på hvorfor de er basert i Dublin når London er et steinkast unna, og en mer prestisjefylt plassering for meglere, ja, London er regulert8230vis poenget mitt. De kan også være basert på Kypros, i det minste på den måten ville du vite at de prøvde å unngå kontroll. Gir Dublin et dårlig navn forhåpentligvis de pakker opp forsterker hjem til et tidspunkt. Har spørsmål Ønsker å dele anmeldelsen din Bli hørt. Vennligst del dine anmeldelser i dag

No comments:

Post a Comment