Sunday 5 November 2017

Binære Options Autotrader Gjennomgang


Binary Auto Trader Review. This siden er min personlige gjennomgang av et automatisert binært alternativ trading verktøy som jeg fant kalt BinaryAuto Trader Den offisielle nettsiden er og tjenesten de gir er et automatisk trading verktøy som plasserer handler på dine vegne jeg hentet en kopi av de binære alternativene auto trader meg selv og bestemte meg for å sette det på prøve og gjøre en virkelig vurdering av livet Mer av et vitnesbyrd om du vil la oss komme til det. Binær Auto Trader Hurtigdetaljer Oversikt. Produktet Automated, hands free binær handelsverktøy. Hva er det En google kromutvidelse. Hvor mye koster det 179 måned. Hvordan får jeg det til besøk. Du vil trenge en konto hos en binær megler som er kompatibel med programvaren Vi anbefaler og bruker. Min erfaring med binærvalg Auto Trader. Så jeg var veldig spent på å finne dette produktet ble jeg skeptisk, men var villig til å gi det en risiko Produktet så bra ut, og de har en realistisk gevinstfeil som de offentliggjør. Her er hvordan det fungerer. fra deres nettside og sjekke e-posten din for en kobling for å klikke Du trenger Google Chrome-nettleseren. Det er gratis. Da må du laste ned Google Chrome-plugin Dette er veldig enkelt og klikket på musen. Jeg var imponert over hvor enkelt det er var å sette opp og starte Ingen filer å laste ned og finne på systemet mitt for å utføre Bare trykk på knappen og plugin-skjermene i min Chrome-verktøylinje øverst til høyre Jeg åpnet pluginet og logget inn på kontoen min på 24 alternativ Når jeg er logget inn til 24o, har plugin 4 felt for å bekrefte før det begynner å handle for deg. Før den automatiske handleren begynner å gjøre handler, er det 5 felt å bekrefte. Klikk på Agree og klikk Start for å gå Live. First det viser om du er logget inn eller ikke megleren Det har også et valgfritt felt som vil holde deg innlogget automatisk hvis du oppgir innlogging og passord. Neste bekrefter det at du er logget inn på BOAT BinaryOptionsAutoTrader-kontoen din hvis du ikke kan klikke for å logge inn. Nesten det kan du definere din handel amo unt Dette er hvor mye du risikere per handel Minimumet er 25 Du kan også velge et alternativ her som lar deg handle igjen hvis du får en meglerfeil når du prøver å fylle handelen jeg forlot dette alternativet, gjorde jeg ikke vil prøve å gjenoppta handel hvis det først oppstod en feil. Nesten det krever at du godtar vilkårene. Klikk på starthandelen Når alle lysene er grønne, vil det utføre et hvilket som helst handelssignal det mottar. Dag 1 begynner med en med en 176 balanse på. Startet ut med 176 på min konto som gjør 25 handler. Om en time etter at du startet auto-traderprogramvaren, har jeg fortsatt ikke en handel, men jeg har logget inn og ut noen ganger for å forsikre deg om at jeg er tilkoblet. Mitt første handelssignal kommer om en og en halv time etter at du har startet signalet, ble jeg varslet av en liten boks som dukker opp nederst til høyre på skjermen min, jeg har ikke vært i stand til å skjerme signalvarselet som dukker opp opp fordi det bare varer noen få sekunder før du slipper tilbake ut av visningen Men så snart jeg går tilbake til 24-skjermbildet, ser jeg at jeg er i min første handel. Det er et sett på GPB USD. Det har en 10 minutters utløp, og prisen min er 1 57568 Jeg vil at dette binære alternativet skal utløpe under denne prisen. Min første handel på den måten å være en vinneren. En vinner jeg er glad for, selvfølgelig, jeg m opp allerede Tre minutter senere ser jeg et annet handelssignal La oss gjøre dette. Neste handel var en 30 minutters utløp og var et tap Det automatiske systemet er 1 1 og jeg m et par dollar på grunn av viget. En og en halv time senere ble en annen handel tatt med en 10 minutters utløp, og det er også et tap jeg er litt ned på 1 2 men jeg liker at tapene mine var med svært smale marginer. Jeg snakker noen pipetter her eller der. Min seier var sunn i vinnende side. Tapene var begge veldig nært, noe som gir meg litt positiv info å rapportere. Jeg er litt ned litt, ikke så farlig. Senere den dagen ble to langsiktige binære opsjonshandler tatt. Det var høyere risiko, høyere belønningshandlinger som ikke klarte ose for noen dager De faktisk fant sted fra en tirsdag inngang til en fredagstenging Disse tilbød høyere end utbetalinger på rundt 300 Jeg forventer ikke at disse handlene skulle være ærlige, jeg ville ikke vite resultatene før etter min tur til Disney World som er planlagt for torsdag til mandag. Systemet tok to kortvarige handler for meg den første dagen med en seier og ett tap. Min balanse satt på 132 med to 25 bransjer fortsatt åpne med 75 hver utbetaling hvis de vinner Hvis 1 av de vant jeg vil sitte rundt 155 eller så. Dag 2 God dag Neste dag var søtt da systemet tok tre handler totalt med 2 seire og 1 trykk. Skubben returneres til og med penger. Jeg er glad så langt med systemet. Jeg dro for Disney World No Trading. Jeg antar at jeg teknisk sett kunne ha forlatt den binære bilhandleren på mens jeg var borte og så hvordan det viste seg, men jeg vil se handlingene, og jeg ønsket å kjenne inn og ut av binærautomatikken handelsverktøy slik at jeg kunne gjøre en reell gjennomgang for deg. Jeg tu rned det av, hadde en blast på Disney og var på jobb igjen før du visste det. Wow de karakterdager er dyre, ta med dine handelskonto balanser til Disney mine venner. Jeg endte med å miste begge longshot 300 returhandler. Min konto er ned til 132 Jeg er nede 44 så langt Den slags suger Vel, jeg m i dette til jeg knuser min begrensede bankroll, eller jeg lager 500.Bak til arbeidstesting Den binære autohandleren Den første dagen tilbake fra Disney er en uneventful en Nei handler ble tatt i det hele tatt av systemet i dag, jeg er ikke sikker på om jeg er riktig tilkoblet, men jeg mår opp på jobb og ikke betaler oppmerksomhet for å slå den på. Det kunne vært på og bare ingen signaler utløst jeg er ikke sikker. 6th Tilbake på kontoret og slått på binaryautotrader i dag og sørget for at jeg var god og logget inn Ingen handling i det hele tatt gjennom lunsj Jeg tror at systemet kanskje ikke fungerer. Så klokken 1 45 eller så får jeg et handelssignal som dukker opp på min skjerm Ja en vinner Og med en sunn margin liker jeg å se at ting er g Oing ganske bra Jeg gjør ikke båt masse penger ennå, men jeg er litt overrasket. Da begynner det å gå ned bakken De neste dagene er en serie tap med en tilfeldig seier blandet her eller der jeg skal gå videre og publiser anmeldelsen som den sitter akkurat nå, selv om den ikke skildrer BinaryAutoTrader i det mest positive lyset. Sannheten er at du kan se at tiden jeg har brukt systemet har vært angivelig noe av det verste i ytelsen så langt. Du kan se de offentlige resultatene på deres nettside som jeg gir dem kudos for det og bestem deg selv. Bare besøk deres nettsted, og du kan se de fullstendige lister over resultater, gevinster og tap. Handelshistorikk Viser de fleste alle mine handler med binær autohandel. Hvor står jeg på slutten av denne anmeldelsen. Min kontosaldoen sitter på 56 77, det vant bare en annen handel like etter å ha publisert dette, jeg har nok til to tre handler hvis de begge mister La oss håpe vi tar en god løp og snu dette rundt, eller jeg må konkludere lude min anmeldelse en anbefaling å holde av med å gjøre investeringen inn i systemet med mindre du er forberedt på ikke bare å betale 179 måneders avgift, men også villig til å miste din trading konto mens gutta arbeider for å slå sine resultater tilbake rundt. Min bankroll er offisielt Busted. Update 18 februar kontoen min er BUSTO. Selv om jeg gikk bra med systemet, var det noe jeg likte om det jeg liker systemet, det er enkelt og enkelt og det har potensial. Jeg tror ikke det er en erstatning for de høyt kvalifiserte handelsmennene som gjør dette for å leve eller de som ønsker å handle profittabelt og vil sette i mannens timer. Jeg tror det for den gjennomsnittlige handelsmannen som ser på å gamble litt på binærene og har bankrollen til å ta risikere det veldig bra kan bli til et lønnsomt venture hvis systemet går bra for en stund. Det ser ut som at det ser ut til at de publiserte posten min var omtrent like dårlig som det blir så langt som da jeg kjørte bilforhandleren. vil sjekke det ut, bare besøk deres Nettstedet her på Jeg oppfordrer også andre opplevelser og tanker om dette produktet nedenfor, jeg vil gjerne ha ærlig tilbakemelding. Final Word Hvis du fant denne anmeldelsen nyttig, vennligst del den på Facebook eller Twitter Takk på forhånd. Entreprenør, pokerspiller, binær Trader lærer tauene på den harde måten. Opphavsrett 2015 - Alle rettigheter forbeholdt Sitemap. Binær handel medfører betydelig risiko. Aldri invester mer enn du har råd til å miste. Dette nettstedet er ikke økonomisk råd eller et tilbud om økonomisk rådgivning. Dette nettstedet er til underholdning og informasjonsformål bare ved bruk av dette nettstedet aksepterer du å holde oss 100 uskadelige for noe og alt tap Ved å klikke på linker til eksterne nettsteder kan det resultere i tilknyttet inntekt for utgivere av dette nettstedet. MERKNAD - Dette nettstedet er ikke et binært handelsnettsted og eies IKKE av noe binært alternativ selskap Vi er kun informasjons - og underholdningsfri Ingen handel tilbys eller blir forespurt av USA REGNSKAPSMELDING Binary Options Bedrifter er ikke regulert med hin USA Disse selskapene er ikke regulert, administrert, knyttet eller tilknyttet noen av regulatoriske byråer som Securities and Exchange Commission SEC, Commodity Futures Trading Commission CFTC eller National Futures Association NFA, eller andre amerikanske reguleringsorganer Vær oppmerksom på at uregelmessig handelsaktivitet av amerikanske borgere anses som ulovlig Handel på egen risiko Risikoopplysning aksepterer ikke noe ansvar for tap eller skade som følge av avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, dette inkluderer utdanningsinnhold, eksempelkurser og diagrammer, og nyheter Vær oppmerksom på risikoen forbundet med binær opsjonshandel og handel med finansmarkedene investerer aldri mer penger enn du kan risikere å miste. Risikoen ved handel med binære alternativer er høy og kan ikke være egnet for alle investorer. BinaryTrading beholder ikke noe ansvar for eventuelle handelstap du måtte møte som følge av å bruke informasjonen som er hostet på dette nettsiden Sitatene som er oppført på dette nettstedet, leveres ikke av børser, men heller av markedsførere. Prisene kan derfor være forskjellig fra valutakurser og kan ikke være nøyaktige til realtidspriser. De leveres som veiledning til handel, ikke for handelsformål. Se vår hele personvern policy. Binær Auto Trader Review Handel handsfree. Binary Auto Trader Review. This Binary Options Auto Trading programvare ble lansert i 2012 som den aller første auto trader for binære alternativer Det bruker enkel Chrome forlengelse for å simulere klikk på meglere plattformer Å åpne handler automatisk, akkurat som du ville gjøre manuelt Dette prinsippet brukes nå av mange andre tilbydere via plattformen, men forblir lederen i håndfri binær opsjonshandel. Autotrader er kombinert med signaler sendt av et profesjonelt team som bruker nyeste teknologier i maskinlæring for å finne de mest lønnsomme handler etter skjermbilder av sine forestillinger hver dag, slik at du virkelig kan vitne og dømme kvaliteten på signalene. Binær Auto Trader Review Screenshot. Binary Auto Trader Review Trading Experience. We startet vår anmeldelse 1. august med 63.960 på vår Stockpair konto. Vi satte handelsbeløpet til 1000 per signal og startet autotrader Det var bare 2 signaler på den første dagen, men begge var vinnende posisjon, så det var en god start De neste 3 dagene var ikke så gode med resultatene 1 0, 1 2 og 2 3 så totalt 4 vinner for 5 tap og vi begynte å tvile på systemet Heldigvis 7 august gjorde en veldig fin 5 1 og vi var tilbake på spor Nesten alle de følgende dagene var lønnsomme med mange flere gevinster enn tap Vi endte måneden med 51 seire og 23 tap, et gevinstforhold på 69 Vår konto hoppet til 76,290 Men ikke ta mitt ord for det, her er alle skjermbilder som vi tok hver dag. 29. august 3 1.August 28. 2. 1.Din binære alternativer Socialt arbeid N etwork. ER IKKE EJET AV EN BINÆR OPPSJONSMAKKER. eies og drives av SAS NEUTRINO, et uavhengig finansielt selskap registrert i Frankrike. SAS NEUTRINO er ​​lokalisert på 28 venelle de kerivin, 29200 brest, Frankrike. Alle kommentarene som presenteres er personlige meninger. Vær oppmerksom på at handel i ethvert marked bærer risiko, og handel binære alternativer innebærer en betydelig risiko for tap som kanskje ikke passer for deg. Hvis du bestemmer deg for å handle på disse markedene, ber vi om at du nøye vurderer dine handelsmål, erfaring og risikoappetitt. Handel i binære alternativer gir høy risiko og kan føre til tap av all investering som sådan. Binære alternativer kan ikke være hensiktsmessige for alle investorer. Du bør ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Før du bestemmer deg for handel, bør du bli oppmerksom på alle risikoene knyttet til binære alternativer handel, og søk råd fra en uavhengig og passende lisensiert finansiell rådgiver. Under ingen omstendigheter kan SAS NEUTRINO anses å være ansvarlig for enhver person eller rett y for eventuelle tap eller skader helt eller delvis forårsaket av, eller som følge av, eventuelle transaksjoner knyttet til binære alternativer eller b direkte, indirekte, spesielle, følgeskader eller tilfeldige skader, uansett hva SAS NEUTRINO vil gjenta på nytt om at verktøyene og Resultater presentert på sine nettsider er gitt som uten uttrykkelig eller underforstått garanti for effektivitet, nøyaktighet eller lønnsomhet. Tidligere resultater garanterer ikke fremtidige resultater. AS NEUTRINO tilbyr referanser til tredjeparts informasjonleverandører via som en tjeneste til handelspartner Med mindre spesifikt uttrykt, SAS NEUTRINO støtter ikke metodene, ideene, meningene eller anbefalingene fra disse tredjepartene. Vi oppfordrer alle forhandlere til å nøye gjennomgå og analysere tredjeparts tilbud og krav. Godkjenn ikke som fakta ukontrollerte påstander eller krav. Krav om suksess eller lønnsomhet bør alltid støttes ved live trading resultater, ikke demo konto resultater eller samlinger av signaler Tidligere ytelse i s ingen garanti for fremtidig suksess, og du bør være kritisk og krevende når du leser alle salgsfremmende tilbud laget av rådgivere, forhandlere, bloggere, pengeforvaltere og tredjeparts systemleverandører. Alle materialer som tilbys til handelsmenn på vår nettside tilbys som generell markedskommentar, er ikke et tilbud om å handle i noe marked og utgjør ikke investerings - eller handelsrådgivning. SAS NEUTRINO fraskriver seg uttrykk for ethvert ansvar, uten begrensning, for tap som oppstår direkte eller indirekte fra bruk av eller avhengighet av informasjon gitt til handelsmenn på vår nettsted. Opphavsrett SAS NEUTRINO 2012-2015 Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment