Friday 27 October 2017

Forex Indikatorer Do Not Arbeid


Du er her: Hjem Hvorfor jeg handler for å leve Hvorfor jeg handler for å leve Med fremskritt innen teknologi, gjør flere og flere mennesker en full tid inntekt fra hjemmets komfort, og jeg er glad for å si at jeg er en av dem. I utgangspunktet gjør jeg full tid inntekt fra handel forex og binær alternativ. Så gi meg noen minutter av din tid til å fortelle deg mer om reisen min og hvem jeg er. Jeg har alltid vane til å introdusere meg selv først fordi jeg ikke liker ideen om at folk gjemmer seg før et nettsted prøver å selge noe. Problemet med internett nå er det mange markedsførere som utgjør seg som en ekspert som prøver å selge de elendige kursene, signaler og andre tjenester til mennesker. Det er derfor de må skjule seg bak deres nettside. For meg er jeg en ekte handelsmann som lever av min binære og forex handelsinntekt, og derfor har jeg ingenting å skjule. I stedet ønsket jeg å være venner med dere her, da jeg tror at det er skjebne vi møter her i denne bloggen til tross for at vi ikke er i samme land. Jeg har vært en fulltidshandler siden 2008 og tjent konsekvent fortjeneste måned etter måned siden 2009, uansett markedsforhold. Men jeg begynte ikke mirakuløst som en god handelsmann. Før jeg snublet over denne binære og forex trading muligheten, pleide jeg å jobbe som ingeniør i et multinasjonalt selskap. Da jeg ikke liker følelsen av å jobbe fra 9 til 5 pluss jeg ikke liker å lytte til tullet til sjefen min, sluttet jeg jobben min etter å ha jobbet i ett år. Jeg blir en privat veileder undervisning matematikk til studenter og til slutt startet en publisert 7 matematikk bøker som er tilgjengelige i de store bokhandler i mitt land. Selv om inntektene var gode, men jeg må selv levere og pakke bøkene, som er en form for å bruke tid til å bytte for penger. Nedenfor er en mediedekning av meg på lageret Som jeg sa, er jeg ikke de markedsførerne som poserer som en ekte handelsmann ved å gjemme seg bak nettsiden. Jeg våger å vise meg selv og min familie her i denne bloggen min, da jeg sterkt tror på hva kurset mitt kan levere og derfor har ingen grunn til å gjemme seg bak nettsiden min. Jeg startet forex trading i 2008 i håp om å kunne leve den livsstilen jeg ønsket. Jeg begynte da å komme inn i flere forex kurs og bestemte meg for å handle med mine hardt opptjente penger som jeg lagret over flere års arbeid. Men min konto ble tørket ut to ganger på rad, og kostet meg nær 20.000. Som jeg er en person som holder fast i det jeg tror på, og jeg bestemte meg for å studere markedet mer detaljert. På bare ett kort år klarte jeg å formulere min første pengestrategi og sakte, jeg begynte å formulere andre strategier for å øke min handelsinntekt som virkelig gjør at jeg kan bli en fulltidshandler hjemme. I 2012 får jeg vite om binær opsjonshandel og begynte å prøve. Jeg startet liten med bare 10 per handel og benytter denne muligheten til å formulere min egen binære alternativstrategi. Innen 6 måneders tid formulerte jeg 3 strategier som gir meg konsekvent inntekt hver måned siden da til i dag. I dag er inntektene som jeg er fra handel tillat meg å leve den livsstilen jeg ønsker og viktigst gir meg det beste for familien min. Jeg kan bringe dem til ferie tre ganger i året pluss jeg kan melde sønnen min til en førskolekvalitet og jeg er i stand til å gi familien min det beste jeg kan. Best av alt, jeg har trent over 500 handelsmenn fra kurset mitt, og mange av dem er fulltidshandler som meg i dag. Nylig har jeg også opprettet en Forex Trade Copier Service for leserne av min Forex blogg, så vel som å hjelpe dem å vokse sin trading konto mens de lærer og praktiserer mine strategier i Forex Street University Course. Nedenfor er noen e-postmeldinger jeg har mottatt fra dem Det er mange markedsførere på nettet som utgir seg for å være ekte handelsfolk som prøver å selge deg kurs og tjenester som ikke fungerer i det hele tatt. Jeg har mottatt e-post fra lesere som forteller meg hvor mye penger de har brukt på ulike kurs, men de tjener fortsatt ikke penger i handel. Derfor bestemte jeg meg for å starte denne bloggen for å dele med deg ting som virkelig fungerer slik at du kan skille en ekte handelsmann fra en FAKE TRADER. Så tilbringe noen gang på denne bloggen her, og jeg er sikker på at du vil lære mye i det. Forex Teknisk Analyse, Indikatorer Forex teknisk analyse og alle de tilknyttede indikatorene er forvirrende og avviker koster forexhandlere store mengder tid og bortkastet innsats. Forex handelsfolk trenger å kreve bedre handelssystemer med mer logikk og bedre trading resultater. Denne artikkelen vil undersøke tekniske indikatorer som brukes av forexhandlere, og foreslå noen enklere og mye mer effektive alternativer. For mange Forex Technical Analysis Indicators Websøk etter quotforex technical analysisquot avslører et stort sett av forvirrende indikatorer. Trend linjer, kanaler, mønstre, bollinger band, RSI, fibonacci, lysestaker, pivot poeng, punkt og figur diagrammer, stochastics, oscillators, etc. og det går videre og videre herfra. Det er uendelig, forvirrende og det er ingen logikk bak noen av indikatorene, og forexhandlere er nå slitt av alt dette. Verden av forex teknisk analyse har tusenvis av scenarier. Der er over 150 forex tekniske indikatorer og over 100 lysestake diagramformasjoner alene, og det er basert på bare en tidsramme eller periodeinnstilling. Her er en liste over over 100 av de brukte indikatorene. Det er ingen måte å verifisere resultatene av tekniske indikatorer på forex trading. Forex teknisk analyse er veldig vanskelig å definere, siden det er så mange mulige kombinasjoner av indikatorer, og sluttbrukeren har så mye skjønn. Teknisk analyse har i utgangspunktet hundrevis av definisjoner eller muligheter, og de forexhandlere som bruker det hver dag mer enn sannsynlig, vil hver gi deg et noe annet svar hvis du spør dem om å definere det. Så i praksis varierer den faktiske definisjonen av teknisk analyse. Bare velg en indikator tilfeldig som relativ styrkeindeks. Denne indeksen kan brukes til en av 10 tidsrammer, og du kan starte med RSI 14 (periode 14) og se om den ldquoworksrdquo. Hvis det ikke ldquoworkrdquo så kan du prøve RSI 15, 16 da 17 så går det ganske mye derfra. Det er et uendelig antall kombinasjoner derfra. Men husk at alle disse RSI-periodene er på bare en tidsramme. Du må starte over og prøve RSI for ulike perioder på en annen tidsramme, og deretter gå gjennom minst 10 tidsrammer, se om det ldquoworksrdquo igjen. Resultatet vil være en levetid for forskning fra starten, men på slutten av dagen er det ingen pips i din handelskonto, eller muligens økonomiske tap. Hvem skyver bruken av Forex Teknisk analyse Forex meglere presser teknisk analyse veldig hardt. Dette skyldes at tekniske indikatorer oppfordrer handelsmenn til å handle hyppigere og kanskje lage noen få pips, noe som bare er nok for at de skal holde kontiene åpne. Mange andre utdanning nettsteder og forex forum nettsteder skyve tekniske indikatorer, fordi disse nettstedene er lastet med klikk annonser fra meglere for å oppmuntre åpne megler kontoer. Disse indikatorene har spredt seg over flertallet av forexhandlere fordi indikatorene er beleilig plassert på alle handelsplatformene. Når en ny forhandler åpner en live eller demo trading konto med en megler, er det en antagelse at de tekniske indikatorene som følger med plattformen, vil hjelpe dem til å lage pips. I virkeligheten er antallet pips du kan lage med disse forvirrende indikatorene svært begrenset til noen få pips her og der. Hvis du bruker to forex tekniske analyseindikatorer sammen med forskjellige kombinasjoner av perioder og tidsrammer, har du nå, matematisk, et uendelig antall kombinasjoner basert på forskjellige tidsmanipulasjoner og tidsrammer. Hvis du bruker riktig tid til å se om noen indikatorer på en periode og en tidsramme fungerer som de skal, vil det ta et par måneder å demohandel hvert scenario for å se om den aktuelle kombinasjonen av indikatorer var effektiv, eller i nesten alle tilfeller, ineffektiv. Hvis du projiserer dette over 100 indikatorer og flere tidsrammer, har du nettopp tilbrakt hele levetiden, se om en håndfull indikatorer ldquoworkrdquo, og du aldri plasserte en handel, holdt du bare test - og testindikatorer uten bevis hvor som helst de faktisk jobber. Å vite at det er over 150 forskjellige indikatorer, 10 forskjellige tidsrammer og uendelige kombinasjoner av tidsjusteringer, kan jeg si at det faktisk ikke er mulig å definere teknisk analyse for de fleste forex-handelsfolk. Utvikling av gode forex tekniske analysestrategier blir umulig og handelsmenn faller inn i denne avgrunnen, desperat etter enklere alternativer. Også siden 99 av valutahandlere bruker teknisk analyse eller forex-roboter basert på de samme indikatorene, har vi nettopp definert hundrevis av tusenvis av handelsmenn å kaste bort tusenvis av timer hver testindikator som ikke fungerer i måneder eller år i livet. Fungerer Forex Technical Analysis Det korte svaret er nei, du vil aldri konsekvent gjøre noe annet enn noen få pips med teknisk analyse og indikatorer. I et beste tilfelle er det varmt diskutert og høyt omstridt, men i virkeligheten er de helt verdiløse, med unntak av scalping noen pips her og der. Faktumet at dette er veldig debatt, bør være et varselstegn til de fleste handelsfolk. For å bevise noe ldquoworksrdquo må du få en uavhengig forskergruppe eller universitetsstudenter til å designe statistisk signifikante tester i et kontrollert miljø slik at de bestemte indikatorene som ble testet hadde en skriftlig prosedyre for bruk. Deretter må en stor gruppe handelsmenn bruke indikatorene riktig over en lengre periode. Deretter kan resultatene av handelen og studien som følger de strenge retningslinjene kun rapporteres basert på markedsforholdene i testperioden. De generelle valutakursforholdene kan være trending, oscillerende eller hakkete, og vi vet at forex markedsforhold varierer over tid blant disse tre. Også definere markedsforholdet må ha nøyaktige kriterier, ikke subjektivitet. Resultatene kan da angi at basert på testforholdene og markedsforholdene du har visse resultater, så mange pips eller så mange stopp outs, eller en viss prosentandel av positive handler. Resultatene kan bare dupliseres under de samme testforholdene og markedsforholdene. Hvis markedsforholdene endres, vil indikatorene ikke lenger fungere. Igjen som en detaljhandel forex handler kan du ikke gjøre dette arbeidet fordi markedsforholdet endres fra måned til måned. Eller hvert par måneder må du bruke et nytt sett med indikatorer for den spesifikke markedsforholdet. Du kan ikke si forex teknisk analyse fungerer, med mindre du kan definere teknisk analyse, i dette tilfellet kan de fleste valutahandlere ikke engang definere det. Du kan ikke si at teknisk analyse fungerer, med mindre du kan definere ldquoworksrdquo, definere ldquoworksrdquo kan gjøres, men med strenge begrensninger basert på den nøyaktige indikatoren som brukes, korrigere konsistent bruk og innenfor en definert markedstilstand (som kan endres i morgen). Igjen hvis markedsforholdene endres, vil indikatorene ikke lenger fungere. Hvor mange forexhandlere er i stand til å identifisere markedsforhold eller når markedsforholdene endres. Svaret på det er nesten ingen. Dette skyldes at de vanligvis stirrer på et diagram av ett par som EURUSD på en tidsramme, og den tekniske indikatoren de ser på virker ikke uansett. Du kan ikke identifisere markedsforholdene i. e, trending consolidating, etc. ved å stirre på en tidsramme og ett par. Hittil har vi snakket om hvordan teknisk analyse feiler, men vi har ikke engang diskutert pengehåndtering og menneskelige følelseshensyn. Men hvis noen mener at hver enkelt handelsmann skal operere noen forex teknisk analyse indikatorsystem slik den var ment, er ikke realistisk. Folk er menneskelige, emosjonelle og gjenstand for mange utvendige krefter, inkludert grådighet og en liste med rundt 10 andre følelser som påvirker handel. Dette er appellen til automatiserte systemer og roboter i å eliminere følelsene. Men automatiserte systemer har grunnlag i tekniske indikatorer, og du er tilbake til firkanten en av de endeløse testene av indikatorer som ikke har noe bevis for suksess. Det er en uendelig loop av fiasko. Nå kan du se hvorfor så mange Forex Market Traders mislykkes eller slutte med tap, eller bli ekstremt frustrert. Noen fremtredende valutahandel nettsteder med brukere fora snakker om å ha over 1500 forex trading metoder tilgjengelig, alt basert på indikatorer, men dette er ikke hva handelsmenn trenger. Teknisk analyse av valutamarkedet virker ikke fordi indikatorene selv ikke virker. Fundamental feil i Forex Tekniske analyser og indikatorer Når du bruker en teknisk indikator på et par, har du allerede mislyktes. Du må først spyle noe valutapar i sine to individuelle valutaer og deretter analysere hver valuta i paret separat for å være en vellykket forex-handelsmann. For eksempel for å analysere NZDUSD riktig, deles paret inn i NZD og USD og analyserer hver valuta separat, for å maksimere oddsen for suksess. Siden alle tekniske indikatorer er brukt på par, blir alle tekniske analyseindikatorer straks diskvalifisert fra å fungere som de skal, fordi de ignorerer de to valutaene i paret. Traders vil ha et handelssystem som er enkelt og lønnsomt, forex tekniske analyseindikatorer gir ingen av dette. Enkelere, mer effektivt Forex Trading System Det er en enklere tilnærming til forex trading som er langt bedre enn tekniske indikatorer. Dette er basert på at valutapar består av to separate valutaer. En mye enklere tilnærming til forex trading ville være når en valuta er sterk på et par og den andre valutaen er svak å vurdere en handel. Denne grunnleggende tilnærmingen er det vi bruker i Forexearlywarning handelssystemet, og det fungerer. Forex tekniske analyse indikatorer måler ikke disse individuelle valutakapitalmengder og indikatorene er fundamentalt feil. Tekniske indikatorer tar ikke hensyn til individuell valutastyrke eller svakhet, og kan derfor aldri være effektive. Se på denne enkle markedsanalysen og handelsregistreringssystemet i bildet ovenfor. Dette live-systemet er ikke knyttet til noen tekniske indikatorer og fungerer bra for daglig valutahandel. Kjøpesalgssignaler er klare for NZD-parene, og NZD-valutaen er isolert. Vi analyserer også valutamarkedsutviklingen hver dag ved hjelp av disse individuelle valutateknikker. For eksempel, hvis vi ønsker å utføre en analyse av USDJPY, analyserer vi alle USD-parene sammen, og analyser deretter alle JPY-parene sammen. Se bildet nedenfor for hvordan du vil gruppere alle USD-parene sammen for en nøyaktig analyse. Resultatene av denne analyseteknikken vil gi oss tilstanden til USDJPY. Vi vil vite om JPY er sterk eller svak, og hvis USD-parene trender eller strekker seg, kan vi forberede en nøyaktig handelsplaner for USDJPY eller et annet par. Denne analysemetoden kan gjentas for hvilket som helst valutapar med bare ett glidende gjennomsnitt og er veldig enkelt. Hvis du begynner å legge til ting som hørbare prisvarsler for å overvåke for breakouts, legger du til andre ting som forex-nyhetskalenderen og planlagte nyhetsdrivere, du har begynt å bygge et komplett forex trading system, uten og tekniske indikatorer av noe slag. Dette gode handelssystemet er detaljert på vår nettside, og er det beste forex trading systemet i detaljhandel trading space. Forex System Indikatorer Flytte gjennomsnitt gir viktig informasjon om retningen av et marked. De ble opprettet for å gi retningsinformasjon, utjevne zigger og zags av en trend. Deres bruk har blitt mye mer overveiende med fremveksten av dataprogramvare. De automatiske beregningene for MAs (glidende gjennomsnitt) har i stor grad forenklet deres applikasjoner. De kan nå beregnes og utnyttes opp til selve andre sekunden i et handelsdiagram. Deres applikasjoner, sammen med lysestaker, gir et svært sterkt lønnsomt handelsformat. Som med alle andre tekniske indikatorer har MAs en relevans når det er korrelert med prisbevegelsen. Hvordan de bevegelige gjennomsnittene benyttes kan gjøre en stor forskjell mellom moderat avkastning og høy lønnsom avkastning. Trading teknikker, ved hjelp av bevegelige gjennomsnitt, gir bedre inn - og utgangsstrategier. (se her flere Forex-strategier) Den vanligste bruken er når de relevante bevegelige gjennomsnittene krysser. Muligheten for å bruke MAs krysser tilsynelatende har noen relevans, eller det ville ikke være allment kjent som en av deres nyttige aspekter. Fordelene ved å flytte avenges blir imidlertid sterkt redusert hvis kryssinger er den eneste applikasjonen som brukes. Nøyaktigheten av kryssanalysen er moderat vellykket. Det er imidlertid mange tekniske vurderinger som er moderat vellykkede. Bruk av lysestake analyse i forhold til MAs gir en høyere funksjon. Spørsmålet oppstår alltid om man skal bruke det enkle glidende gjennomsnittet (SMA), det eksponentielle glidende gjennomsnittet (EMA) eller den veide flytteverdi (WMA). Det enkle glidende gjennomsnittet er det enkleste å beregne derfor årsaken til at den var godt brukt før det var tilstedeværelse av datamaskiner. Det eksponentielle glidende gjennomsnittet har blitt mer populært de siste årene på grunn av de raskere beregningene som programvare gir. Den inkorporerer de nyeste dataene i beregningene, gjør det mulig for eldre data å falle ut, noe som gjør gjeldende data mer relevante. Veidede glidende gjennomsnitt legger større vekt på nåværende data versus eldre data. Enkle bevegelige gjennomsnitt virker veldig bra, og gir informasjonen som kreves for å lykkes med handel med lysestaker. Pengeledere, samt flertallet av tekniske investorer, bruker det enkle glidende gjennomsnittet. De bevegelige gjennomsnittene gir en enkel visuell indikator som viser retningen av en trenderhelling. Når de bevegelige gjennomsnittene stiger, indikerer det en opptrinn. Når de bevegelige gjennomsnittene faller, indikerer det en downtrend. Hvis de bevegelige avenges handler sidelengs, avslører det et sidelengs marked. Traders som bruker den bevegelige gjennomsnittlige metoden for å indikere trender, følger noen svært grunnleggende regler. 1. Hvis SMA er trending opp, handel markedet på den lange siden. Kjøp når prisene trekker tilbake til, eller litt under, det glidende gjennomsnittet. Etter at en lang posisjon er opprettet, bruk den nylig lave som stoppet ditt. 2. Hvis SMA er trending ned, handel markedet til kortsiden. Kort (selg) når prisene stiger til eller litt over, SMA. Når en kort posisjon er opprettet, bruk den nylig høye som ditt stopp. 3. Når SMA handler flatt eller oscillerende sidelengs, illustrerer det et sidelengs marked. De fleste handelsfolk, som bruker det bevegelige gjennomsnittet for å avgjøre trender, vil ikke handle i dette markedet. Bare sagt, handelsmenn som bruker SMA som en trend går lenge (kjøp) når prisene trender over det bevegelige gjennomsnittet. De vil gå kort (selge) når prisene trender under det bevegelige gjennomsnittet. Lysestaken handler har en enorm fordel ved å kunne se hvordan lysestake-signalene forteller dem på disse viktige bevegelige gjennomsnittsnivåene. FX Monetizer bemerkelsesverdig for at den fungerer på den virkelige kontoen med en fortjeneste på mer enn to år, startet i 2012, og bare gikk i salg i 2014. Strategien til FX Monetizer er basert på volatilitetsbrudd og kompetent arbeid med et stoppested . FX Monetizer omstiller handler sjeldent, men fortjeneste på noen av dem kan nå 200 pips FX Monetizer som ikke brukes i arbeidsmessige metoder, går ut av tap som Martingale-metoden, andre og andre, og hvordan overvåking viser reell konto, kan være lønnsomt i lang tid . Egenskaper ved FX Monetizer 8226 Platform: Metatrader4 8226 Valuta par: EURUSD 8226 Handelstid: Døgnet rundt 8226 Timeframe: M15 Last ned Inkludert: IndicatorEALibraries Slik laster du ned klikk herDude, tekniske indikatorer virker ikke Ja, du leser det riktig, tekniske indikatorer virker ikke som de fleste handelsfolk bruker dem: som et utløser signal. Fra å flytte gjennomsnittlig overgang til RSI eller stokastikk, ble alle av dem opprettet for å representere visse markedsforhold i de siste n-periodene, og ikke som et kjøps - eller selgesignal. Sannheten om tekniske indikatorer Som stockstocharts definerer tekniske indikatorer, er de ikke noe mer enn en rekke datapunkter som er oppnådd ved å bruke en formel til prisdataene for en sikkerhet (eller et annet instrument som valutapar). På andre ord, for å få indikatoravlesningen, må en matematisk formel brukes til de siste N-perioder. Høyre, vi snakker om hvordan markedet oppførte seg på de siste N-perioder, ikke hvordan markedet vil oppføre seg i de neste N-perioder. Basert på denne definisjonen, hvorfor skulle jeg tro at en teknisk indikator er ment å vise meg den fremtidige retningen til et valutapar I stedet er det de skal vise (og dette er grunnen til at de fleste ble utviklet for) å hjelpe oss å se bestemt tilstand av instrumentet eller hvordan markedet oppførte seg i løpet av de siste n-periodene, igjen tar vi om det siste, det har ingenting å gjøre med fremtidig bevegelse: RSI (14) RSI av 14 perioder viser oss forholdet mellom gevinster over tap på de siste 14 periodene. Hvis den har en lesing over 50, står det at de gjennomsnittlige gevinster i de siste 14 periodene er større enn gjennomsnittstapene. Hvis lesingen er under 50, betyr det at de gjennomsnittlige tapene i de siste 14 periodene er større enn gjennomsnittlige gevinster. EMA (50) Eksponentielt glidende gjennomsnitt på 50 perioder Det forteller oss hva som er gjennomsnittsverdien (eksponensiell) av instrumentet i de siste 50 periodene. Hvis EMA har en oppoverbakke, betyr det at markedet i gjennomsnitt har gått opp, hvis det har en nedoverbakke, har markedet i gjennomsnitt gått ned de siste 50 periodene. Jeg trenger at du har noe klart I begge tilfeller (og alle indikatorfall) peker indikatoren på (eller ned) fordi prisen gikk opp (eller ned) ikke omvendt. På andre ord, gjør indikatoren ikke at markedet går opp eller ned, det er markedet som gjør indikatoren peke opp (eller ned). Den mye brukte Relative Strength Index (RSI) Lets se et konkret eksempel. I det følgende diagrammet bruker jeg en RSI med 14 perioder RSI (14): RSI er mye brukt som en overkjøpsoversold indikator. Når RSI beveger seg over 70 linjer, vurderes det i en overkjøpt tilstand (og markedet skal bevege seg ned), og når det beveger seg under 30 lesingen, anses det og en oversold tilstand (og markedet skal bevege seg). Etter at RSI-lesingen gikk over 70 (inngikk en overkjøpt tilstand) fortsatte USDCHF sin vei opp (det endret ikke retning), faktisk har USDCHF flyttet opp over 500 pips etter RSI-signalet. Og det er akkurat det samme for andre tekniske indikatorer, vi har en tendens til å tro at indikatoren vil få markedet til å bevege seg i en retning, men det er ikke slik det virker. Er tekniske indikatorer som er ubrukelige Dont misforstå meg her. Tekniske indikatorer er ikke ubrukelige, de hjelper oss med å se visse markedsforhold som ikke er klare ved bare å se på markedsaktiviteten. De hjelper oss med å se ulike muligheter, noen ganger forenkler de for eksempel markedsbevegelsene. Og det er greit å bruke dem, men du må sørge for at du bruker dem som de skal brukes: for å indikere visse tilstander på markedet og IKKE SOM TRIGGER SIGNALER. Bruk noe annet som utløsersignal: lysestaker, prishandlinger, breakouts, retracements, etc. Hva tror du Hvordan bruker du tekniske indikatorer Du er velkommen til å kommentere, du trenger ikke å være enig med meg for å legge igjen en kommentar. Og ikke glem å like det hvis du fant denne artikkelen nyttig. ProTradingNow Free Education

No comments:

Post a Comment